Handelsbetingelser-Levering- Fortrydelsesret

Bestilling

1. Læg de ønskede vare i kurven og tryk på "Går til betaling". Her kan du se din samlede bestilling og total beløbet. Du har også mulighed for, at ændre og rette din bestilling.

2. Du skal udfylde dine oplysninger ( navn, adresseleveringsadresse, tlf og mail) og trykke "fortsæt". 
3. Indtast de nødvendige oplysninger tryk " Bekræft køb" for at gennemføre handlen. Bemærk ved at bekræfte købet, er du betalingsforpligtet for at købet er fuldført.
De informationer du giver, bruges udelukket for at kunne genneføre handlen og fremsende varen. Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart. Det er kun ejeren af webshoppen som har adgang til oplysningerne.

Vi tager forbehold for udsolgte varer, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt såfremt der opstår problemer med din ordre. Vi tager forbehold for ændringer, pris- og tasteturfejl mv.

Levering 
Du modtager din bestilling indenfor 1-3 hverdage, med mindre et andet leveringstidspunktet er ønsket. Vi sender dine vare på forsvarlig måde med DAO, som leverer din pakke lige til døren eller til nærmeste afhentningssted.
Du modtager en sms, så snart din pakke er indleveret og klar til at blive sendt.
Fejlkøb! ingen problem du sender din vare retur.
Når du handler hos os Nordic Jewellery House, har du 30 dages fuld returret. De 30 dage træder i kraft fra det tidspunkt du har modtaget varen.
Du skal inden 30 dage fra modtagelse gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at fortryde din handel. Meddelelsen skal gives ved at skrive en mail til Hallo@nordic-jewellery-House.dk eller benytte vores kontaktformular. Det er ikke nok blot at nægte modtagelsen af varen.

Du kan nemt sende varen retur, uden at betale fragt. Du skal benytte retursedlen som du finder under Links i bunden af vores site.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og du bærer ansvaret for varen, indtil tidspunktet for varens levering. Du skal gemme dokumentation for at varen er afsendt.

Varen skal returneres ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen. Hvis varen har slid eller skader, som bærer præg af at have været brugt, modregnes kompensation svarende til evt. værdiforringelse.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, tilbagefører vi pengene. 
Reklamation
I henhold til købeloven har du 2 års reklamationsret på de varer du køber hos os. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, afslag i prisen eller pengene refunderet afhængig af den konkrete situation. Ved reklamation kræves dokumentation for købet (fremvisning af original faktura/kvittering for den pågældende vare). Reklamationen gælder ikke for varer, som er defekte på grund af skader eller slidtage grundet forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindelig slid.

Ved reklamation, fejl og mangler eller en udebleven vare, bedes du hurtigst muligt kontakte os.

Pakker sendes til :

Nordic Jewellery House

Sorgenfrigårdsvej 59, 2.th

2800 Lyngby.

 

Klager

Hvis du ønsker at indgive en klage, skal du rette henvendelse på vores mail Hallo@nordic-jewellery-house.dk. Vi behandler herefter din klage hurtigst muligt. Hvis du efterfølgende er uenig i klagens afgørelse, har du mulighed for at gå videre med sagen til forbrugerklagenævnet.

 

Betingelserne på denne side er ajourført d. 22.01.19 iht. en række nye regler i dansk lov, bl.a. Forbrugeraftaleloven og Købeloven, og ændringerne implementerer EU’s forbrugerrettighedsdirektiv med virkning fra 13. juni 2014.